Gratis Verzending, Vanaf 20,-

|

Voor 12 uur besteld, de volgende dag in huis

|

Niet goed, geld terug garantie

Levertijd & Verzendkosten

* Langere levertijden dan u van ons gewend bent door het COVID-19 Virus

Levertijd:

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 12 uur worden gedaan, zullen wij dezelfde dag nog verzenden. U ontvangt op de dag van verzending uw track en trace informatie per email.
Mochten wij, om wat voor reden dan ook, deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte via mail.
Kiest u voor het afhalen van uw order: dan bellen wij u zodra de order gereed is om afgehaald te worden. Afhalen kan op maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 – 17.30 uur.


Leveringsdagen:

Bestellingen worden verzonden op werkdagen van maandag tot en met vrijdag en worden geleverd op maandag tot en met zaterdag. 


Verzendkosten:
Alle bestellingen Gratis Verzonden Vanaf 20,-


Verzendwijze:

U heeft meerdere opties om uw pakket te ontvangen. U kunt zelf de bezorglocatie kiezen.

  1. U laat het pakket bezorgen op uw eigen adres.
  2. U laat het pakket bezorgen op een ander adres.
  3. U laat het pakket bezorgen op een Postnl afhaallocatie.

U heeft daarnaast de mogelijkheid, indien mogelijk op uw afleveradres, te kiezen voor alternatieve levertijden. De mogelijke opties worden weergegeven in uw bestelprocedure.

Bij bezorging van onze zendingen dient er iemand op het ontvangstadres aanwezig te zijn om het pakket in ontvangst te nemen. Mocht er niemand aanwezig zijn op het moment van bezorging dan gaat Postnl als volgt te werk:

  • U ontvangt een briefje in uw brievenbus, waarmee u online uw voorkeur voor de tweede bezorgoptie kunt doorgeven.

Opties zijn:
-       Het pakket wordt bij de buren afgeleverd
-       Er wordt gekozen voor een 2de levering
-       Uw pakket wordt bij het dichtstbijzijnde postkantoor afgegeven. U kunt uw bestelling daar afhalen.

  • Indien u online geen tweede optie doorgeeft, dan zal Postnl de volgende dag (m.u.v. zondag) opnieuw bij u aan de deur komen. Bent u dan wederom verhinderd dan zal het de dag na de tweede bezorgpoging (m.u.v. zondag) worden afgeleverd bij het voor u dichtstbijzijnde afhaallocatie van Postnl. Het adres is terug te vinden in het de track en trace informatie welke u per mail heeft ontvangen.

Wij kunnen bij kleinere en minder waardevolle bestellingen ervoor kiezen om deze per gewone post of brievenbus post te versturen.

Garantie:

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten:

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@remarkt.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.